تافیتافی اسپرساشکلات ایرانی

کارخانه تافی اسپرسا ویژه صادرات انواع تافی شکلات

کارخانه تافی اسپرسا، تولید کننده انواع تافی مغزدار در طعم های متنوع و با کیفیت بالا ، بخش مهمی از تولید خود را در صادرات تافی مغزدار به کشورهای دنیا اختصاص می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.

تافی ها یکی از محصولات ساده، ارزان و در عین حال بسیار مهم و استراتژیک کارخانه های ایرانی هستند که اهمیت فوق العاده این محصول در ادامه عنوان می شود:

آمار خرید تافی فله و شکلات ایرانی در داخل و خارج از کشور

کارخانه های تولید شکلات در ایران با پیشرفت بسیار زیادی در طول سالیان اخیر مواجه بوده اند. به طور معمول در چند سال قبل کارخانه های تولید شکلات ایرانی، فقط چند محصول ساده مثل آبنبات و تافی های ساده و کره ای را تولید می کردند، ولی امروزه شاهد تحول چشمگیری در تولید انواع شکلات ایرانی هستیم. به طوریکه تولیدات کارخانه های مطرح ایرانی به بیش از ۵۰ تا۶۰ مدل و تنوع هم می رسد. در یک دسته بندی کلی و به طور میانگین می توان مدل های شکلات ایرانی را به صورت زیر تقسیم بندی نمود:

تافی اسپرسا

  • شکلات های مغزدار میوه ای در طعم های مختلف
  • انواع شکلات های کادویی و جعبه ای
  • انواع شکلات های تلخ با درصدهای مختلف
  • انواع شکلات های تخته ای ، میوه ای و تلخ مناسب برای شیرینی پزی ها و قنادی ها
  • انواع تافی مغزدار
  • انواع تافی میوه ای
  • انواع تافی ترش میوه ای
  • تافی کره ای
  • غیره

در میان محصولات تولیدی اشاره شده، همانطور که عنوان کردیم تولید و فروش تافی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما دلایل اصلی محبوبیت و تقاضای بسیار بالای تافی ایران در چیست؟

خرید تافی

 

فروش عمده تافی فله و کیلویی اسپرسا در حجم های کانتینر مناسب برای بازار داخل و صادرات

صادرات شکلات ایران در حال حاضر به بیش از ۶۷ کشور در دنیا انجام می شود!! حجم صادرات شکلات و تافی ایران نیز بسیار بالا است. در سال گذشته صادرت رسمی شکلات تافی ایران به بیش از یک میلیارد دلار (۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ $) رسیده است که این عدد در امسال نیز نسبت به ماه های مشابه سال گذشته رشد بهتری را نشان می دهد. اما در میان صادرات انواع شکلات، بیش از ۸۰ % سهم صادرات را تافی تشکیل می دهد. از دلایل مهم خرید تافی فله در این حجم بالا و محبوبیت بالا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت ارزان تافی ایرانی و تنوع بالا

قیمت خرید ارزان تافی اسپرسا و تنوع بالا در کنار کیفیت تافی، باعث شده است تا توجه بسیاری از وارد کنندگان و تاجران خارجی و همچنین صادر کننده ها به خرید تافی جلب شود و بسیاری از تاجران و فعالان خرید و فروش تافی، این محصول را در سبد خرید فروشگاه ها و تجارت خود قرار دهند.

تافی اسپرسا

خرید تافی اسپرسا با قیمت بسیار رقابتی و تولید با کیفیت

کارخانه اسپرسا در اطراف تهران واقع شده است. تولید تافی مغزدار و ترش با کیفیت در کنار تنوع بالا در طعم و از همه مهم تر، قیمت تافی ارزان اسپرسا نسبت به بسیاری از تولید کننده های داخلی و خارجی، و همچنین تعهد تحویل به موقع، فروش تافی مغزدار را در داخل و خارج از کشور آسان نموده است.  با خرید تافی اسپرسا به صورت مستقیم از درب کارخانه، فرصت بسیار خوبی برای تجارت مهیا است. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات با واحد فروش و پشتیبانی در تماس باشید.

تافی اسپرسا

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا