کافی میت

قیمت کافی میت خارجی | کافی میت از چی ساخته شده؟

قیمت کافی میت خارجی

قیمت کافی میت خارجی که نوعی شیر به صورت پودر است که به عنوان جایگزین شیر در قهوه و چای استفاده می شود.
معمولا در هنگام خرید قهوه میت دو نوع کلاسیک و لایت موجود است. طعم کافی میت لایت به خوبی کافی میت معمولی نیست اما چربی کمتری دارد.

از آنجایی که خرید قهوه میت در کشورهایی مانند آمریکا بسیار بالاست، گزینه ها و طعم های زیادی برای آن وجود دارد.
قهوه میت را “خامه قهوه” نیز می نامند زیرا به صورت مایع و همچنین پودر موجود است.
پودر کافی میت جایگزین شیر در مواقعی است که شیر در دسترس ندارید یا با شیر لبنیات مشکل دارید.

البته این انتخاب کاملا شخصی است و در بسیاری از موارد استفاده از کافی میت بسیار راحتتر است.
از آنجایی که شیر تازه به سرعت فاسد می شود، خرید قهوه مات انتخاب بهتری است زیرا می توان آن را برای چندین سال استفاده کرد و در مسافرت، محل کار یا هر جای دیگری به راحتی در دسترس است.

قیمت کافی میت خارجی

کافی میت از چه چیزی ساخته شده است؟

بیشترین ماده ای که در پودر قهوه میت استفاده می شود، شربت گلوکز است که بر پایه شکر است. مصرف مقادیر کم شکر فایده ای ندارد و باید مصرف قند روزانه خود را به ۳۰ گرم محدود کنید.
اگر شکر را مستقیماً به نوشیدنی خود اضافه کنید، می توانید میزان قند آن را اندازه گیری کنید، اما زمانی که از غذاهای آماده استفاده می کنید، باید از میزان قند آنها آگاه باشید.
بنابراین باید در مورد مواد تشکیل دهنده غذا و افزودنی های آماده بسیار دقت کرد.
شیر مستقیماً از گاو به دست می آید، در طول فرآوری تغییر چندانی نمی کند و مواد زیادی به آن اضافه نمی شود.
ماده اصلی قهوه میت شکر (شربت گلوکز) است، پس در هنگام خرید قهوه میت به این نکته توجه داشته باشید که مقدار مناسب آن یعنی ۱ تا ۲ قاشق چایخوری در یک فنجان قهوه برای شما کافی است.
روغن نباتی نیز از دیگر ترکیبات پودر کافی میت است که به آن عطر و طعم می دهد و هر ۱۰۰ گرم آن حاوی ۲۶ گرم چربی است. مصرف مقدار کمی چربی اشباع شده اشکالی ندارد.
اگر معمولا از شکر برای شیرین کردن چای یا قهوه خود استفاده می کنید، به جای آن از قهوه مات استفاده کنید و نیازی به شکر نخواهید داشت زیرا طعم قهوه شما را بسیار بهتر می کند.

قیمت کافی میت خارجی

بیشتر بخوانید: پودر گوارگام کیسه ای (۲۵ کیلویی) را از کجا تهیه کنیم؟

کدام نوع قهوه با کافی میت بهتر می آید؟

اصولاً هنگام خرید قهوه میت همیشه قهوه فوری یا پودر نسکافه می خرید زیرا بهترین همراه برای قهوه مات قهوه فوری است.
اصولا قهوه فوری به دلیل طعم تلخ و غالبی که دارد بهتر است با قهوه مات یا شیر مصرف شود تا از نوشیدن آن لذت بیشتری ببرید.
معمولاً چون قهوه فوری به سرعت آماده می شود، کافی است کمی قهوه مات به آن اضافه کنید تا بدون رفتن به یخچال قهوه خوشمزه ای تهیه کنید.
بسیاری از مردم روزانه قهوه فوری مصرف می کنند. اطلاعات بیشتر در مورد قهوه فوری را اینجا بخوانید.
می توانید از پودر قهوه مات برای هر نوع قهوه، از قهوه اسپرسو گرفته تا قهوه فیلتر، استفاده کنید تا آن را غنی تر،
غلیظ تر و خوشمزه تر کنید.
اگر می خواهید به سفر بروید یا جایی هستید که شیر وجود ندارد، خرید قهوه مات بهترین گزینه برای شماست.
حتی می توانید قهوه فوری و قهوه مات را از قبل مخلوط کرده و در ظرفی قرار دهید تا به محض نیاز به راحتی از آن استفاده کنید.

قیمت کافی میت خارجی

آیا می توان قهوه میت را با چای مخلوط کرد؟

این به شما بستگی دارد و ممکن است طعم قهوه میت را دوست داشته باشید یا نداشته باشید.
مطمئناً می توانید از قهوه میت در چای استفاده کنید. وقتی قهوه مات را در مایعات می ریزند، حالت خامه ای به آن می دهد، به همین دلیل برای قهوه بهتر است، اما با چای خوب می شود.

قهوه میت نوعی شیر به صورت پودر است که به عنوان جایگزین شیر در قهوه و چای استفاده می شود. معمولا در هنگام خرید قهوه مات دو نوع کلاسیک و لایت موجود است. طعم کافی میت لایت به خوبی کافی میت معمولی نیست اما چربی کمتری دارد.

بهترین برند قهوه فله خارجی

بهترین مارک قهوه میت فله در بازار را می توانید از طریق شرکت وارداتی فروشنده اصلی خریداری کنید. قهوه میت محصولی است که از طریق واردات در بازار ایران عرضه می شود. برندهای مختلفی در زمینه تولید و صادرات قهوه میت فعالیت دارند. برخی از این برندها چندین سال سابقه تولید درخشان دارند و محصولی پرفروش را روانه بازار می کنند.

کافه میت در وزن های مختلف و روش های مختلف به صورت حضوری و آنلاین عرضه می شود. برای خرید این محصول می توانید مشخصات و لیست قیمت کافی میت را از طریق سایت های فروش مشاهده نمایید.

قیمت کافی میت خارجی

واردات کافی میت از کدام کشور است؟

بهترین برند قهوه میت عمده از طریق واردات در اختیار مشتریان ایرانی قرار می گیرد. در بازار ایران برخی از برندها فروش بیشتری دارند. واردات قهوه میت عمدتا در دو برند قهوه میت نستله و قهوه میت سوپر مالزی انجام می شود.

نستله یکی از اولین تولیدکنندگان قهوه مات در جهان است. این شرکت از سال ۱۹۶۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. محصولات نستله طعم های مختلفی دارند. Coffee Mate Super Malaysia نیز طعم عالی و عطر فوق العاده ای دارد. این محصول در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

هر دوی این محصولات جزو بهترین برندهای قهوه فله هستند. کیفیت این محصولات بالاست و قیمت آن هم مناسب است. بنابراین اکثر کافی شاپ ها برای تولید محصولات خود از این برندها استفاده می کنند.

شرکت های بازرگانی زیادی در زمینه فروش مستقیم این محصولات با بهترین قیمت فعالیت می کنند. هر کدام از این محصولات بسته بندی متفاوتی دارند. با خرید عمده می توانید هزینه کمتری بپردازید. قیمت بسته بندی های مختلف قهوه میت و قهوه طلایی متفاوت است.

در مجموعه بازرگانی سورن نیز علاوه بر کافی میت، کنجد، انواع پودر کاکائو، پودر نارگیل، پودر قهوه، لسیتین، پودر ژلاتین، سی ام سی (پودر ثعلب) ،گوارگام و ده ها ماده اولیه دیگر توزیع می شود که در قسمت های مختلف این سایت توضیح داده شده است و اگر شما تولید کننده شیرینی پزی هستید توصیه می کنیم این مطالب را نیز مطالعه کنید.

قیمت کافی میت خارجی

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا