شکلات چیپسی

فروش و قیمت عمده شکلات چیپسی مدل اشک + معرفی روش بن ماری

شکلات چیپسی اشکی

شکلات چیپسی اشکی یا چیپس شکلاتی محصولی بی نظیر برای تزیین کیک و شیرینی هستند. از آنجایی که مقادیر بالایی از این محصول از کاکائو خالص تهیه می شود، در برابر حرارت مقاوم بوده و در واقع نسوز است. به همین دلیل به این شکلات چیپسی ها شکلات نسوز نیز می گویند.

شکلات چیپسی مدل اشک

 

روش بن ماری در استفاده از چیپس شکلات

یکی از رایج ترین روش های استفاده از شکلات چیپسی برای کیک و شیرینی، روش بن ماری و ذوب شکلات تخته ای است. روش بن ماری به این صورت است که تکه های شکلات تخته ای را در ظرف نسوز ریخته و سپس آن را در ظرف بزرگتری حاوی آب جوش قرار می دهیم. در این حین باید شکلات ها را با چنگال هم بزنید تا نرم و آب شوند. همچنین می توانید شکلات تخته ای را در ظرف مناسبی به مدت حدود ۳۰ ثانیه در مایکروویو قرار دهید تا ذوب شود. شکلات آب شده مخلوط با خامه قنادی معمولا برای تزیین انواع کیک و پخش خامه بین لایه های کیک استفاده می شود.

شکلات چیپسی مدل اشک

 

کاربرد شکلات چیپسی در شیرینی پزی

تزیین کیک و شیرینی:
اگر می خواهید انواع کیک، شیرینی، کلوچه و … را با تکه های شکلات تزیین کنید و شکلی خاص و جذاب به آن بدهید، چیپس شکلاتی بهترین انتخاب است. شکلات چیپسی علاوه بر ظاهر زیبا، طعم لذیذی نیز دارد و ترکیب طعم آن با کیک و شیرینی دلچسب تر خواهد بود. چیپس شکلات در برابر حرارت مقاوم است و حتی اگر آن را روی کیک داغ قرار دهید ذوب نمی شود و ظاهر خود را از دست نمی دهد. البته سختی آن در حدی نیست که زیر دندان آزاردهنده باشد.

پخت کیک، شیرینی و کلوچه:
همانطور که گفتیم؛ این محصول از مقادیر زیادی کاکائو تهیه شده و در برابر حرارت مقاوم است. این ویژگی باعث شده است که از آن در پخت کیک، شیرینی و انواع کلوچه استفاده شود. در نتیجه می توانید از شکلات چیپسی در مواد کیک و شیرینی استفاده کنید زیرا پس از قرار دادن در فر، شکلات چیپسی ها به همان حالت باقی می مانند و نمی سوزند.

شکلات چیپسی مدل اشک

شکلات چیپسی نسوز 

همانطور که گفتیم به دلیل درصد بالای کاکائو در چیپس شکلاتی، این شکلات گزینه مناسبی برای استفاده در کیک و شیرینی است، زیرا پس از استفاده از آن در ترکیب مواد کیک، شیرینی یا کلوچه و قرار گرفتن در فر. کند در برابر حرارت تشکیل می شود و ذوب نمی شود. لازم به ذکر است که شکلات چیپسی نسوز انواع مختلفی دارد. برخی از آنها مقاومت کمتری در برابر حرارت دارند و برخی از آنها که کیفیت بسیار بالایی دارند تا ۲۴۰ درجه سانتیگراد به مدت ۲۰ دقیقه بدون ذوب شدن مقاومت می کنند.

شکلات چیپسی مدل اشک

معرفی انواع شکلات چیپسی

شکلات چیپسی در اشکال و رنگ های مختلف برای تزیین کیک موجود است. شکلات چیپسی اشکی یکی از این نوع شکلات ها است. همچنین شکلات چیپسی های رنگی در رنگ های متنوع و شکلات چیپسی سفید از جمله رنگ های متنوع شکلات چیپسی های تزیینی هستند.در ادامه به انواع پرطرفدار شکلات چیپسی اشاره می کنیم .با ما همراه باشید:

شکلات چیپسی مدل اشک

شکلات چیپسی اشکی تلخ

تولیدکنندگان چیپس شکلاتی می توانند از طرح، رنگ و طعم شکلات های رایج استفاده کنند. از آنجایی که شکلات چیپسی کاربردهای زیادی در تزیین غذا دارد، در نتیجه باید رضایت همه افراد با سلیقه های مختلف را جلب کند. برخی از افراد طعم شیرین شکلات قهوه ای و شکلات شیری سفید را نمی پسندند، تولیدکنندگان چیپس شکلات برای این دسته از افراد چیپس شکلات تلخ تولید و روانه بازار کرده اند، بنابراین اگر شما هم از دوستداران شکلات تلخ هستید، هنگام تهیه چیپس شکلات حتما به درخواست فروشنده شکلات چیپسی تلخ دقت کنید.

شکلات چیپسی مدل اشک

شکلات چیپسی مدل اشکی رنگی

پر استفاده ترین شکلات چیپسی ها رنگی در تزئین غذا هستند. شکلات رنگی به دو صورت تهیه می شود: یک نوع آن ترکیبی از شکلات سفید با رنگ های خوراکی پودری یا ژله ای است. و نوع دوم با هسته شکلاتی قهوه ای و پوششی از مواد قندی با رنگ های خوراکی است. نکته مهم در تهیه شکلات چیپسی رنگی کیفیت مواد رنگی است. بسیار مهم است که در تهیه شکلات چیپسی رنگی باید از رنگ های خوراکی تایید شده و با کیفیت استفاده کنید نه از رنگ های شیمیایی با کاربردهای غیر خوراکی. همچنین استفاده از رنگ های حاوی آب باعث کاهش کیفیت شکلات می شود. پس هنگام تهیه شکلات چیپسی رنگی به شهرت برند سازنده و مواد تشکیل دهنده آن توجه کنید.

شکلات چیپسی مدل اشک

 

شکلات چیپسی مدل اشکی نسوز

شکلات چیپسی ها در اندازه های کوچک و گاهی بسیار کوچک تولید می شوند، اما این شکلات چیپسی های کوچک به دلیل درصد بالای کاکائو در آن، حتی در دمای بالای فر در برابر تغییر شکل بسیار مقاوم هستند و به اشکال مختلفی تولید می شود، از آنجایی که بیشترین کاربرد این شکلات در تزیین غذا است، در سایزهای کوچک با طرح های مختلف ساخته می شود تا راحتتر روی غذا از جمله شکلات معمولی قرار گیرد. چیپس. در اشکال دایره، مربع، استوانه، مخروط، قلب، اشک و … شکلات چیپسی اشکی به دلیل ظاهر زیبا و جذاب یکی از پرکاربردترین طرح های شکلات چیپسی اشکی است. در بیشتر موارد، شکلات چیپسی اشکی با همان مواد اولیه شکلات چیپسی بدون رنگ تولید می شود.

شکلات چیپسی در اشکال و رنگ های مختلف برای تزیین کیک موجود است.

شکلات چیپسی مدل اشک

از کجا می توانم شکلات چیپسی اشکی بخرم؟

امروزه شکلات چیپسی اشکی به شکل سنتی و جدید با طعم ها و رنگ های مختلف تولید می شود.همیشه در نظر داشته باشید که اگر قصد دارید شکلات چیپسی تهیه کنید،به کیفیت آن توجه زیادی کنید.از نوعی خرید کنید تا  آن را بیرون از یخچال اما در محیطی خنک نگهداری کنید تا کیفیت خود را حفظ کند و در صورت لزوم بتواند غذای شما را تزئین کند و کیک هایتان را رنگ آمیزی کند.

اگر قصد خرید شکلات چیپسی را دارید می توانید این محصول را در فروشگاه اینترنتی سورن مشاهده کرده و پس از بررسی و مقایسه قیمت شکلات چیپسی، سفارش خود را ثبت کنید تا محصول سفارش داده شده را در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

بیشتر بخوانید : شکلات تخته ای فله ویژه کارگاهی

شکلات چیپسی مدل اشک

دکمه بازگشت به بالا