تافیشکلات ایرانی

مرکز فروش شکلات ایران

مرکز فروش شکلات ایران

از گدشته شکلات از خوردنی های محبوب و لذت بخش محسوب می شده است. از این رو شکلات همیشه طرفداران زیادی در بین مردم داشته و تقاضاهای خرید و فروش و مصرف آن بالا بوده است. با اینکه از تاریخ صنعت شکلات سازی در ایران بیشتر از ۶۰ سال هم نگذشته است، در طول این مدت نسبتا کم هم صنعت شکلات و شیرینی در ایران پیشرفت خوبی داشته است. در طول این مدت کارخانه های زیادی تاسیس و در زمینه تولید شکلات فعالیت کرده اند و از این رو تنوع های طعم و رنگ و بسته بندی ها بسیار زیاد است.

لذا با وجود تنوع زیاد در تولیدات، کیفیت محصولات و قیمت ها، وجود یک مرجع مناسب جهت شناخت کامل صنعت و مراجعه برای خرید و فروش به آن می تواند مزیت های خوبی برای مشتریان داشته باشد.

مرکز فروش شکلات

مجموعه شکلات ایران، بورس  فروش شکلات ایران

ما در مرکز فروش شکلات ایران، این افتخار را راریم که با بهره مندی از کارشناسان و مشاوران با تجربه و متخصص در امر تولید و با دانش در خصوص شناسایی مواد اولیه و کیفیت شکلات، مناسب با سفارش مشتریانمان بهترین و مناسب ترین سبد شکلاتی مورد نیاز را آماده و ارائه نماییم. لازم به ذکر است سفارشات عمده مشتریان به طور مستقیم از درب کارخانه بارگیری و به مقاصد انبار و فروشگاه مشتریان ارسال می شود.

مرکز فروش شکلات

انواع شکلات و تافی

انواع شکلات و تافی که در این مرکز تامین و عرضه می شود بنا به درخواست مشتریان شامل موارد زیر است:

مرکز فروش شکلات

همچنین مرکز فروش شکلات ایران این امکان فراهم شده است که برای صادر کنندگان، در مرزهای مورد نیاز صادرات شکلات، سفارش بارگیری و تحویل شود.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا