شکلات ایرانیشکلات تاکر

قیمت پخش و فروش شکلات مغزدار میوه ای

شکلات مغزدار میوه ای در ایران در انواع مختلفی تولید و به فروش می رسند. خوشبختانه طی سالیان اخیر شرکت های ایرانی با کیفیت دست به کار شده اند و اقدام به تولید شکلات مغزدار نموده اند. بنابراین در حال حاضر در بازارهای داخلی و خارجی شکلات های مغزدار ایرانی به جشم می خورد که از لحاظ کیفی و بسته بندی مشابه رقبای خارجی خود و در برخی موارد نیز با کیفیت و تنوع بالاتری تولید می شوند.

شکلات مغزدار میوه ای

 

قیمت شکلات مغزدار میوه ای تولیدی درب کارخانه

همانطور که اشاره شد، شکلات های مغزدار در ایران دارای تولیدات خوبی چه از نظر کیفی و چه از نظر تنوع شده اند. نکته مهم و جالب این است که قیمت شکلات مغزدار میوه ای که در ایران تولید و عرضه می شود نسبت به قیمت های شکلات های خارجی مغزدار مشابه به کمتر از نصف کاهش یافته است و لذا تمایل و تقاضای بالایی برای جایگزین نمودن آنها با شکلات های خارجی در بازار به چم می خورد. چرا که نوسانات قیمت ها و بالا بودن ارزش ارزهای خارجی باعث شده تا شکلات مغزدار رنگی مشابه با برندهای خارجی، قیمت بسیار بالایی پیدا کنند و بنابراین برای خیلی از مردم مقرون به صرفه نیستند.

شکلات مغزدار میوه ای

خرید عمده شکلات مغزدار میوه ای تاکر، انتخابی خوب،  قیمت مقرون به صرفه و  مناسب

کارخانه شکلات سازی تاکر، که در شهر تبریز مرکز انواع شکلات و تافی است واقع شده است. این کارخانه با درک صحیح بازار و نیاز مردو و تقاضای مصرف کننده، به طور تخحصی اقدام به تولید شکلات مغزدار میوه ای نموده است و شکلات مغزدار میوه ای در طعم های متنوع، تخصص اصلی تاکر به شمار می رود. تاکر با تمرکز کامل بر تولید این شکلات، نه تنها در بازار داخل، بلکه در بازارهای خارجی نیز فروش موفقی داشته و صادرات شکلات تاکر به کشورهای مختلفی انجام می شود. از جمله موارد مهم در موفقیت شکلات مغزدار رنگی تاکر، قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه آن هم نسبت به رقبای خارجی و هم نسبت به رقبا و کارخانه های داخلی است که سبب شده بسیاری از عمده فروشان و تاجران فعال در حوزه پخش شکلات مغزدار رنگی و میوه ای، این محصول را به عنوان تجارت انتخاب کنند. با خرید شکلات مغزدار تاکر میتوانید از مزایای خوب قیمتی و تخفیفی که برای خریدهای عمده در نظر گرفته شده است بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت شکلات مغزدار میوه ای و رنگی با واحد فروش و مشاوره در تماس باشید.

قیمت شکلات مغزدار

 

فروش انواع شکلات مغزدار میوه ای و رنگی

شکلات های مغزدار با برند ایرانی تاکر در انواع مختلف زیر و با قیمت های مستقیم درب کارخانه برای خریداران عمده تولید و به فروش می رسد. همچنین این امکان فراهم است تا ارسال سفارشات تهران و شهرستان با کمترین هزینه ها از طریق باربریهای طرف قرارداد انجام شود.

 

  • شکلات مغزدار پرتقالی
  • شکلات مغزدار بلوبری
  • شکلات تلخ ۸۷%
  • شکلات مغزدار نعنا
  • شکلات جرقه ای سیب ترش
  • شکلات مغزدار وانیل
  • شکلات مغزدار توت فرنگی
  • شکلات جرقه ای توت فرنگی
  • شکلات مغزدار قهوه

شکلات مغزدار میوه ای

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا