تافی دلوار

فروش شکلات تافی دلوار |خرید تافی مغزدار | Delvar Chocolate | کارخانه دلوار

شکلات تافی دلوار نامی آشنا برای تولید تافی می باشد. کارخانه و برند دلوار با تجربه بالا در این عرصه فعالیت می کند و موفق به تامین تافی های مورد نیاز سایر کشورها شده است و حتی محصولات خود را به کشورهای مختلف دیگر نیز صادر می کند. وجود کارخانه هایی مانند دلوار موجب شده است که کشور از نظر شکلات های تافی به خودکفایی کامل برسد به گونه ای که نیازی به واردات این نوع شکلات نداشته باشد.

شکلات تافی دلوار

تولیدات دلوار به خارج از کشور اختصاص یافته است. کشورهایی مانند آذربایجان، پاکستان، عراق و سایر همسایه های ایران از طرفداران پروپاقرص شکلاتهای دلوار هستند. دلیل این موضوع کیفیت بسیار بالا و طعم لذیذ تافی های دلوار است که مطابق با ذائقه های مختلف بوده و رضایت مصرف کنندگان را به دنبال داشته است.

از طرفی، به فروش رفتن این محصول در کشورهای دیگر و تمایل نشان دادن مردم به خرید و مصرف آن، موجب تداوم صادرات انواع تافی دلوار به این کشورها شده است. در ادامه، به معرفی کارخانه دلوار و تولیدات آن و همچنین نحوه فروش عمده تافی های دلوار پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

کارخانه شکلات تافی دلوار Delvar

کارخانه شکلات تافی دلوار Delvar

کارخانه شکلات تافی دلوار Delvar  در ایران واقع شده است. کارخانه مبنا تولیدات خود را در تنوع و کیفیت بالا قرار داده است و پرسنل حرفه ای دلوار همواره کوشیده اند بهترین تافی و آبنبات را راهی بازارهای خارج از کشور نمایند. توجه به اصول تولید شکلات و رعایت استانداردهای لازم موجب شهرت صنایع غذایی دلوار در سراسر کشور و حتی خارج از کشور شده است.

انواع تافی در صنایع غذایی دلوار

صنایع غذایی دلوار

در زیر انواع تافی در صنایع غذایی دلوار را معرفی نموده ایم:

  • تافی میوه ای در طعم های مختلف
  • تافی کره ای در گریدهای مختلف
  • تافی رولن در گریدهای مختلف
  • تافی ترش در مدل های مختلف
  • تافی مغزدار در گریدهای مختلف

نحوه بسته بندی تافی های دلوار در کارخانه

نحوه بسته بندی تافی های دلوار

نحوه بسته بندی تافی های دلوار در کارخانه اینگونه است که در ۳ وزن مختلف بسته بندی می شوند. این ۳ وزن که مختص تافی ها است عبارتند از ۵۰۰، ۱۰۰۰ و ۳۰۰۰ گرمی. کارتن در نظر گرفته شده جهت فروش عمده تافی نیز یک کارتن ۱۲ کیلویی است. از نظر قیمت هم تافی های دلوار در شرایط خوبی قرار دارند و دو ویژگی، قیمت و کیفیت بالا موجب استقبال گسترده داخلی و خارجی از این خوراکی شیرین شده است.

صادرات انواع تافی و آبنبات های کارخانه دلوار

صادرات انواع تافی و آبنبات های دلوار

صادرات انواع تافی و آبنبات های کارخانه دلوار کاملا موفقیت آمیز بوده است. نزدیک به ۱۰۰ سال از زمان نخستین تولید تافی در جهان می گذرد. این شکلات، در ابتدا تنها توسط ۵ کشور تولید می شد اما با گذشت زمان کشورهای دیگری مانند ایران اقدام به تولید انواع تافی که یک شکلات محبوب است کرده اند. کارخانه دلوار نیز که ۳۰ سال از فعالیت اش می گذرد توانسته است این انحصار را بشکند و به همراه سایر تولید کنندگان، ایران را در عرصه تولید شکلاتهای مختلف بی نیاز کند.

صادرات انواع تافی و آبنبات های دلوار

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

دکمه بازگشت به بالا