تافی دلوار

(Delvar) | کارخانه تافی دلوار | Elcair Toffee | تولیدی شکلات دلوار مغزدار

شرکت شیرین شهد دلوار (Delvar)

کارخانه تولیدی شکلات دلوار (Delvar) یکی از تامین کنندگان ایرانی در عرصه تولید تافی و آبنبات می باشد. شرکت دلوار بیش از ۲۰ سال است که راه اندازی شده و با تولیدات باکیفیت خوددر خارج از کشور طرفداران بسیاری پیدا کرده است. قطعا رسیدن به این جایگاه بدون تولید محصولات در بالاترین درجه کیفیت و کسب رضایت بیشتر خریداران محقق نمی شد. در شرکت دلوار بیش از ده ها نوع تافی و آبنبات تولید می شود که با بسته بندی های زیبا و امن راهی بازارهای صادراتی شده اند. تمام محصولات تولیدی دلوار پیش از ارائه به بازارهای داخلی و خارجی زیر نظر کادر آزمایشگاهی و با تجهیزات پیشرفته مورد رصد افراد باتجربه این کار قرار می گیرند تا محصولات ضمن طعم لذیذ، از سلامت لازم نیز برخوردار باشند.

فروش از کارخانه شکلات دلوار (Delvar) کرج

شرکت شیرین شهد دلوار (Delvar) کرج

 

کارخانه شکلات (Delvar) کرج از شرکت ها و برندهای سابقه دار کشورمان به حساب می آید که  در خارج از کشور دستاوردهای زیادی داشته است. شرکت شکلات Delvar موفق شده است  با انجام صادرات جایپاه خوبی برای صنعت شکلات به ارمغان آورد. تمام محصولاتی که در دلوار تولید می شوند نشان سلامت دارند و  تامین کنندگان می توانند با خرید عمده تولیدات دلوار این محصول را در خارج از کشور به فروش رسانند.

قیمت فروش عمده تافی های دلوار Elcair Toffee

فروش عمده تافی های دلوار

 

قیمت فروش عمده تافی های دلوار برای صادرات Elcair Toffee بر طبق پارامترهای گوناگونی تعیین شده است که تاثیرگذار ترین پارامتر، مدل آن می باشد. تافی که در دسته شکلات ها قرار دارند و همیشه جزء محبوب ترین ها می باشد در دلوار با بهترین مواد اولیه تولید شده و انواع آبنبات نیز از دیگر تولیدات است. در ترکیب شکلات های ساخت دلوار بهترین مواد به کار می رود و فرمولاسیون محصولات، مورد تایید نهادهای بهداشتی و آزمایشگاهی است.

با توجه به مواد عالی که در ترکیبات به کار می رود همواره سعی شده است قیمت محصولات پایین نگه داشته شود تا قدرت خرید سایر مراکز کشور حفظ شده و افزایش یابد. قیمت هر محصول متفاوت از سایرین است که برای اطلاع از کاتالوگ قیمت ها بایستی با بخش فروش و کارشناسان این بخش ارتباط برقرار نمایید.

فروش صادراتی محصولات کارخانه تافی دلوار با بهترین قیمت Elcair Toffee

فروش آنلاین محصولات Delvar با بهترین قیمت

مدت زیادی از فروش صادراتی محصولات کارخانه تافی دلوار با بهترین قیمت می گذرد و همچنان نیز بخش فروش آنلاین در حال فعالیت و عرضه محصولات دلوار Elcair Toffee هستند. همانطور که می دانید خرید آنلاین مزایایی از نظر مالی و زمانی برای خریدار دارد و خواست بیشتر خریداران محترم است که در راستا احترام به این عزیزان، آن را فعال نموده ایم.

فروش آنلاین محصولات Delvar

دکمه بازگشت به بالا