کافی میت

سفارش کافی میت | قیمت coffee mate کیسه ای ۳۰%

سفارش کافی میت توسط افراد فعال در کافی شاپ ها، رستوران ها و مراکز مشابه صورت می گیرد. کافی میت (Coffee Mate) یک افزودنی مخصوص نوشیدنی های فوری است که باعث خامه ای شدن آن ها شده و یک رنگ و طعم عالی به نوشیدنی ها می بخشد. در واقع، طعم و ظاهر نوشیدنی های فوری همچون قهوه برای عرضه کنندگان آن اهمیت ویژه ای دارد؛ به همین خاطر مراکز ارائه کننده قهوه با کمک افزودنی های این چنینی باعث تغییر ظاهر و طعم تلخ نوشیدنی های فوری می شوند.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]کافی میت موجود در ایران وارداتی بوده و از شرکت های خارجی همچون موکاته خریداری می شود.[/box]

وارداتی بودن این محصول اولیه باعث شده خرید کافی میت برای تولیدکنندگان و تامین کنندگان کشور کمی سخت شود؛ چرا که احتمال فروش آن توسط افراد سودجو و دلال وجود دارد. همچنین ممکن است بجای کافی میت اصل یک برند، یک محصول کیفیت پایین به مشتری عرضه شود یا اینکه محصول را با قیمتی فراتر از نرخ واقعیش به فروش برسانند. برای پیشگیری از وقوع چنین اتفاقاتی توصیه می کنم جهت سفارش کافی میت یا سایر محصولات مورد نیاز خود از طریق تامین کنندگان اصلی مواد اولیه در ایران اقدام نمایید.

سفارش کافی میت ۳۰% در وزن دلخواه

سفارش کافی میت در وزن دلخواه

امکان ثبت سفارش کافی میت  ۳۰% در وزن دلخواه توسط شرکت بازرگانی سورن فراهم شده است. عزیزانی که قصد خرید کافی میت را دارند می توانند در همین سایت نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنند. این محصول از نظر کیفیت تست شده و تایید شده می باشد و یک محصول کیفیت بالا به حساب می آید.

ضمن اینکه، چندین محصول اولیه دیگر هم به غیر از کافی میت در حال فروش سراسری هستند که آن ها نیز کیفیت بالایی دارند. از محصولات اولیه ای که وارد مرحله توزیع سراسری شده اند و ممکن است شما نیز به آن ها احتیاج داشته باشید می توان به پودر کاکائو با طعم ملایم وارداتی، پودر کاکائو با طعم تلخ وارداتی، لسیتین سویا مایع هندی، گوارگام هندی، پودر نارگیل وارداتی تولید اندونزی و سریلانکا و … اشاره کرد.

تمام این محصولات همچون کافی میت با تضمین اصالت کالا و استاندارد بودن در اختیار افراد قرار می گیرد؛ بنابراین محصول کیفیت پایین و غیراستاندارد جایی در مجموعه ما ندارد. در واقع، مرکز تامین کننده مواد پایه ای Soren همواره تلاش کرده است تا مواد اولیه مرغوب مورد نیاز کشور را تامین نماید و با قیمت مناسب در دسترس کادر تولید و تامین کشور قرار دهد. در این راستا، کافی میت درجه یک نیز از یک برند مطرح اروپایی به نام Mokate در تناژ سنگین خریداری شده و در حال حاضر موجودی دارد.

واردات کافی میت موکاته از لهستان

واردات کافی میت موکاته از لهستان

واردات کافی میت موکاته ۳۰% از لهستان یک نیاز مبرم کشور است که در حال انجام می باشد. شرکت موکاته یکی از بهترین تولیدکنندگان کافی میت در جهان است که شهرت زیادی در بازار جهانی دارد. کافی میت عمده این شرکت در کیسه های استاندارد بسته بندی شده و شرایط نگهداری راحتی دارد.

به این ترتیب، کافی میت موکاته لهستان از سطح کیفی بالایی برخوردار است و با خیالی آسوده می توان از محصولات این برند استفاده کرد. شما با یک کافی میت درجه یک همچون موکاته می توانید ظاهر و طعم ساده و تکراری قهوه مرکز خود را به یک طعم عالی و مشتری پسند تبدیل کنید و با این کار، ضمن کسب رضایت مشتریان خود بر تعداد آن ها بیفزایید.

عوامل موثر بر قیمت کافی میت کیسه ای

عوامل موثر بر قیمت کافی میت کیسه ای

در اینجا به عوامل موثر بر قیمت کافی میت کیسه ای اشاره خواهیم کرد. قیمت سفارش کافی میت وارداتی همانطور که مشخص است به نرخ ارز صرف شده برای محصول بستگی دارد. ضمن اینکه، خود شرکت تولیدی نیز ممکن است بنابر سیاست های خود یک افزایش قیمت بر محصولات لحاظ نماید که این تغییر قیمت معمولا هر چند وقت یک بار صورت می گیرد.

در کل، ما سعی کرده ایم محصولی را به مشتریان محترم خود عرضه نماییم که با وجود کیفیت برتر از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد که این ویژگی ها در کافی میت متعلق به شرکت موکاته وجود داشته و محصول این شرکت هم کیفیت و هم قیمت مناسبی دارد. عزیزانی که قصد اطلاع از قیمت روز کافی میت موکاته را دارند می توانند با کارشناس فروش شرکت تماس بگیرند و سوالات خود را با مشاور ما در میان بگذارند.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا