شکلات ایرانیشکلات کادویی

خرید شکلات جعبه ای عمده

خرید شکلات جعبه ای عمده:

شکلات های جعبه ای یا کادویی یکی از انواع شکلات های دارای بسته بندی می باشند که مصرف و حجم تقاضای بالایی در بین مردم دارند. همانطور که از نامش پیداست شکلات های جعبه ای یا کادویی به عموان کادو در دید و بازدیدهای به طور فراوان استفاده می شوند

از این رو خرید شکلات جعبه ای و فروش آن برای تاجران و فروشندگان عمده می تواند بازده و منفعت خوبی به همراه داشته باشد.

خرید شکلات جعبه ای

قیمت های عمده شکلات جعبه ای و نحوه سفارش خریداران

ما در مرکز تامین و فروش شکلات ایران، خرید شکلات جعبه ای عمده را با قیمت های عمده تولیدی درب کارخانه و بدون واسطه به خریداران عمده پیشنهاد می دهیم. شکلات های جعبه ای دارای انواع طرح ها و رنگ ها هستند و در بسته بندی های با ابعاد مختلف و طعم های متنوع موجود و آماده ارسال می باشند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و قیمت ها و نحوه ثبت سفارش با واحد فروش مجموعه شکلات ایران در تماس باشید.

خرید شکلات جعبه ای

صادرات شکلات جعبه ای

با توجه به پیشرفت صنعت شکلات ایران در طی سالیان اخیر، سهم صادرات شکلات و تافی ایران هر ساله افزایش یافته است. به طوریکه در اسل ۹۷ صادرات شکلات به بیش از ۷۰۰ میلیون دلار رسیده است!!! این آمار خیره کننده حاصل تلاش در عرصه تولید با کیفیت و توجه ویژه به بحث بسته بندی شکلات است. لذا یکی از موارد پرسود تجارت برای تاجران عرصه بین الملل خرید شکلات جعبه ای عمده با هدف صادرات آن به کشورهای دیگر ات. برای این امر با توجه به نیاز به تولید انبوه و خریدها در حجم ها بالا و تریلی، نیاز است خریداران نسبت به برنامه ریزی و زمان بندی برای ارسال سفارشات خود اقدام کنند. برای اطلاعات و راهنمایی بیشتر در این زمینه کارشناسان و مشاوران ما آماده پاسخگویی به تماس شما مشتریان گرامی هستند.

خرید شکلات جعبه ای

 

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا