تافیماشین آلات تولید تافی

ماشین آلات تولید انواع تافی و آبنبات مغزدار و بدون مغز

خط تولید انواع تافی و آبنبات مغزدار و بدون مغز به همراه تمامی ماشین آلات ماشین آلات تولید تافی مورد نیاز خط تولید از اهمیت فراوانی برای تولیدکننده برخوردار است.

خط فرم دهی تافی مغزدار و بدون مغز و انواع آبنبات Toffee forming line

تولید با سرعت بالا و نیز مقدار بالای تا حداکثر ۸۰۰ کیلوگرم در هر ساعت برای انواع تافی مغزدار و بدون مغز در دو رنگ ، یک رنگ و یکپارچه و نیز انواع آبنبات ، با کیفیت فرمینگ بسیار مناسب این امکان را میدهد  که از این دستگاه به صورت منظم و پیوسته و بدون مشکل ، با عملکرد بالا و سرعت بالا به راحتی استفاده نمود. کنترل دما به بهترین نحو، سرعن رپسایزر و قالب فرمینگ منحصر به فرد ، سبب فرمینک یک دست و وزن یکسان می شود. همچنین فشار فرمدهی بر روی انواع تافی در اندازه های مختلف تنظیم پذیر است . همچنی این امکان نیز وجود دارد که مدل های مختلف باندهای خنک کننده را به ماشین فرمینگ متصل کرد. این خط در اصطلاح لاتین به  Toffee Forming Line نامیده می شود.

خط تولید تافی

خط تولید فرمدهی آبنبات مغزدار و بدون مغز و انواع بن بن Candy Forming Line

خط فرمینگ واحدی یکدست و پیوسته است که برای تولید انواع بن بن و آبنبات در ظرفیت های ۵۰۰ کیلوگرم و ۱۰۰۰ کیلوگرم در ساعت بسیار مناسب و قابل استفاده است.  این خط در اصطلاح لاتین به  Candy Forming Line نامیده می شود.

خط تولید تافی

خرید دستگاه تونل خنک کن آبنبات تافی جویدنی و آدامس مغزدار

این دستگاه مخصوص اتصال به ماشین فرمینگ می باشد. وظیفه اصلی این ماشین خنک کردن انواع تافی ، ابنبات و آدامس مغزدار خط فرمینگ بر روی تسمه خنک کننده است. جنس تسمه که باید بسیار بادوام هم باشد از پلی آمید است و قابل شتشو نیز هستتسمه نقاله ها دارای ۳ طبقه مجزا و مستقل هستند که در نتیجه خنک کردن محصولات مختلف را می توانید به وسیله آنها هم زمان کنترل نمایید.

خط تولید تافی

ماشین آلات تولید تافی و فرمینگ

این دستگاه برای این ساخته و طراحی شده است تا به کمک آن بتوانید انواع تافی و آبنبات را فرم دهی نمایید. این ماشین خودش دارای سیستم روغنکاری می باشد که این باعث افزایش بالای عمر آن خواهد بود. طراحی مناسب این ماشین مورد توجه بسیاری از تولید کنندگان می باشد.

از دیگر دستگاه های مورد استفاده تولید کنندگان در خط تولید انواع تافی مغزدار ، ماشین آلات تولید تافی بدون مغز و آبنبات و غیره می توان به دستگاه رپسایزر ، تونل استراحت تافی جویدنی و تافی کره ای ، دستگاه اکسترودر دو رنگ ، دستگاه پمپ تزریق مایع و غیره نام برد.

 

فروش ماشین آلات خط تولید انواع تافی و آبنبات

یکی از محصولات اصلی در حوزه مواد غذایی که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، انواع شکلات و تافی است. تولیدات متنوع و کارآمد و تنوع بالای این محصولات در ایران سبب شده است تا مسیری بسیار هموار در جهت صادرات و فروش بین المللی در این حوزه هموار شود. لذا سالانه شاهد صادرات چندین هزار تن از این محصولات به کشورهای خارجی و مخصوصا کشورهای همسایه هستیم. با پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات، امروزه کشوهای های یادشده که در حال توسعه هم هستند، به دنیال خرید ماشین آلات خط تولید تافی و آبنبات و تجهیز کارخانه هستند. لذا در این مرکز فروش ماشین آلات تولید تافی و آبنبات را برای تولید کنندگان و تاجران گرامی هموار ساخته ایم.

خط تولید تافی

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا