تافیشکلات ایرانی

کارخانه فروش شکلات ایرانی فله کیلویی

فروش شکلات ایرانی کیلویی و فله از کارخانه مستقیم و بدون واسطه برای خریدهای عمده فعالان حوزه شکلات و تافی از طریق گروه شکلات ایران انجام می شود.

اولین شکلات های ایرانی، حدود ۷۰ سال پیش تولید شده است. اما در همین مدت نسبتا محدود، کیفیت شکلات و تافی ایرانی بسیار بالا رفته و امروزه شکلات های ایرانی نه تنها در ایران، بلکه در تمام دنیا فروش داشته و طرفداران زیادی دارند.

 

مجموعه شکلات ایران، با کادر مجرب و متخصص با دانش در تولید، تامین و بازرگانی انواع شکلات ایرانی در عرصه توزیع عمده داخل و خارج از کشور، خدمات گسترده ای برای عرضه و فروش شکلات ایرانی ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر با واحد فروش و مشاوره ما در تماس باشید.

فروش شکلات ایرانی

انواع محصولات برای فروش شکلات ایرانی

انواع محصولات فوق شامل انواع تافی ساده و کره ای، مغزدار، ترش و همچنین انواع شکلات کادویی لوکس، مغزدار، میوه ای و غیره در بسته های یک کیلویی و سه کیلویی و به صورت کارتنی ارائه می شود. در این مرکز امکان فروش شکلات ایرانی و ارسال مستقیم از درب کارخانه به شهرستان محل فعالیت از طریق باربری های های طرف قرارداد با کمترین هزینه های حمل و نقل وجود دارد.

صادرات و فروش شکلات ایرانی به کشورهای هدف صادارتی

گروه شکلات ایران، از طریق زیر مجموعه صادارتی و وارداتی خود، گروه بازرگانی سورن، خدمات فروش و صادراتی خود را برای صادرکنندگان و فعالان حوزه بین الملل انجام می دهد. صادرکنندگان گرامی، برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید عمده شکلات و فروش شکلات ایرانی به سایر کشورها، می توانند اطلاعات تکیملی را با تماس با واحد فروش دریافت نمایند.

فروش شکلات ایرانی

بهترین قیمت شکلات تافی فله در ایران

یکی از موارد مهم در صادرات بالای شکلات و فروش شکلات ایرانی در خارج از ایران موضوع قیمت است. معمولا کشورهای خارجی که اکثرا کشورهای همسایه ما هستند ، دغدغه اصلی شان یافات بهترین قیمت شکلات تافی فله در ایران است. لذا تولید و عرضه شکلات ارزان قیمت و تافی ارزان قیمت از اصلی ترین مسائلی است که ما به آن اهمیت می دهیم. به عبارت دیگر بنا بر نیاز و خواسته مشتریان برای خرید شکلات تافی فله ارزان قیمت ، ما در کنار عرضه تولیدی انواع شکلات تافی در تنوع بالا و کیفیت مناسب ، با پایین نگه داشتن نرخ ها تا حد امکان ارائه دهنده بهترین قیمت شکلات و بهترین قیمت تافی فله  در ایران هستیم و به لطف خداوند توانسته ایم از این با مسیر مشتریان و همکاران زیادی در سراسر ایران و سایر کشورهای خارجی تعاملات خوب داشته باشیم و رضایت خاطر کامل مشتریان را به دست آوریم.

فروش ویفر فله

همانطور که اشاره شد ، تنوع محصولات ما بالا است و با این کار مشتریان سبد کاملی از محصولات را می توانند به راحتی انتخاب و استفاده نمایند. بنابراین علاوه بر انواع تافی مغزدار ، تافی ترش ، شکلات میوه ای ، تافی کره ای و انواع آبنبات ، فروش ویفر فله و بسته بندی در تنوع و مدل های مختلف نیز برای فروش داخلی و نیز صادرات به کشورهای مختلف با قیمت های بسیار رقابتی موجود است.

قیمت ویفر فله ای

ویفر فله ای ، که در اصلاح فله ای نامیده می شود ، ویفرهای بسته بندی در وزن ها و طعم های مختلف است که در کارتن های مخصوص بسته بندی و ارائه می شود.  برای کسب قیمت فروش ویفر فله با واحد فروش در تماس باشید.

فروش شکلات ایرانی

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا